نمایه نویسندگان

ا

  • افلاکی فرد، حسین نقش واسطه ای جهت گیری هدف در رابطه بین هوش عاطفی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دانش آموزان دوره متوسطه اول شهر کامفیروز [دوره 5، شماره 8، 1398، صفحه 93-110]

ب

  • بادله، علیرضا ارزیابی بعد آموزشی سامانه‌های الکترونیکی مدیریت یکپارچه مدارس از دیدگاه دانشجویان دکتری تکنولوژی آموزشی [دوره 5، شماره 7، 1398، صفحه 45-60]

ت

  • تجری، طیبه طراحی‌مدل تربیت‌معلم‌آینده در نظام‌آموزشی‌ایران: براساس نظریه‌ داده‌بنیاد [دوره 5، شماره 8، 1398، صفحه 153-171]

ث

  • ثنایی، نوید ارزیابی بعد آموزشی سامانه‌های الکترونیکی مدیریت یکپارچه مدارس از دیدگاه دانشجویان دکتری تکنولوژی آموزشی [دوره 5، شماره 7، 1398، صفحه 45-60]

ج

  • جعفری کمانگر، فاطمه مقایسة اثربخشی روش تدریس بدیعه پردازی با سنتی بر درس انشای دورة ابتدایی [دوره 5، شماره 8، 1398، صفحه 47-74]

ح

  • حجازی، اسد رابطة ساختاری توانمندسازی با تعهد به تغییر سازمانی معلم [دوره 5، شماره 7، 1398، صفحه 95-119]
  • حسنی، سهیلا رابطة زیست آهنگ احساسی، جسمی و فکری با کیفیت تدریس معلمان دورة ابتدایی شهرستان زنجان [دوره 5، شماره 7، 1398، صفحه 120-146]
  • حیدری، فاطمه طراحی‌مدل تربیت‌معلم‌آینده در نظام‌آموزشی‌ایران: براساس نظریه‌ داده‌بنیاد [دوره 5، شماره 8، 1398، صفحه 153-171]

خ

  • خشکاب، شهربانو رابطة ساختاری توانمندسازی با تعهد به تغییر سازمانی معلم [دوره 5، شماره 7، 1398، صفحه 95-119]
  • خوش قامت، اکرم بررسی رابطه معنویت در کار و مسئولیت‌پذیری با عملکرد آموزشی معلمان دوره ابتدایی شهر قم [دوره 5، شماره 8، 1398، صفحه 111-126]

ذ

  • ذهبیون، شهلا بررسی میزان تاب آوری دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان شهر اصفهان و آموزش تاب آوری در برنامه درسی [دوره 5، شماره 7، 1398، صفحه 75-94]
  • ذهبیون، شهلا بررسی دیدگاه اساتید و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان درباره تاثیر استفاده از روش ارزیابی همتایان در برنامه درسی کارورزی [دوره 5، شماره 8، 1398، صفحه 75-92]

ر

  • روشن قیاس، پروین بررسی دیدگاه اساتید و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان درباره تاثیر استفاده از روش ارزیابی همتایان در برنامه درسی کارورزی [دوره 5، شماره 8، 1398، صفحه 75-92]

ز

  • زارعی، زلیخا تاثیر بازخوردهای اصلاحی معلمان زن در ارزشیابی‌های تکوینی بر میزان تاب‌آوری آموزشی و تعلق پذیری تحصیل دانش‌آموزان دختر [دوره 5، شماره 8، 1398، صفحه 29-46]

س

  • سلطانی فلاح، امیرحسین تاثیر بازخوردهای اصلاحی معلمان زن در ارزشیابی‌های تکوینی بر میزان تاب‌آوری آموزشی و تعلق پذیری تحصیل دانش‌آموزان دختر [دوره 5، شماره 8، 1398، صفحه 29-46]

ش

  • شاکرمی، مریم تاثیر بازخوردهای اصلاحی معلمان زن در ارزشیابی‌های تکوینی بر میزان تاب‌آوری آموزشی و تعلق پذیری تحصیل دانش‌آموزان دختر [دوره 5، شماره 8، 1398، صفحه 29-46]
  • شریف زاده، مژگان ارزیابی برنامه درسی اجرا شده در آموزش های مجازی دانشگاه فرهنگیان: جایگاه نیازها، محتوی و روش در آموزش های مجازی [دوره 5، شماره 8، 1398، صفحه 11-28]

ص

  • صابری، رضا ارزیابی برنامه درسی اجرا شده در آموزش های مجازی دانشگاه فرهنگیان: جایگاه نیازها، محتوی و روش در آموزش های مجازی [دوره 5، شماره 8، 1398، صفحه 11-28]
  • صفری، اکرم رابطة زیست آهنگ احساسی، جسمی و فکری با کیفیت تدریس معلمان دورة ابتدایی شهرستان زنجان [دوره 5، شماره 7، 1398، صفحه 120-146]

ع

  • عالی، آمنه تبیین مدلهای رشد تخصص در تربیت معلم: گذر از خوگیری به خبرگی [دوره 5، شماره 7، 1398، صفحه 9-22]

ف

  • فرج الهی، حمزه رابطة ساختاری توانمندسازی با تعهد به تغییر سازمانی معلم [دوره 5، شماره 7، 1398، صفحه 95-119]
  • فروغی، عبدالحکیم مقایسة اثربخشی روش تدریس بدیعه پردازی با سنتی بر درس انشای دورة ابتدایی [دوره 5، شماره 8، 1398، صفحه 47-74]

ق

  • قاسم آبادی کرمی رنجبر، زهرا تاثیر بازخوردهای اصلاحی معلمان زن در ارزشیابی‌های تکوینی بر میزان تاب‌آوری آموزشی و تعلق پذیری تحصیل دانش‌آموزان دختر [دوره 5، شماره 8، 1398، صفحه 29-46]
  • قاسم زاده، ابوالفضل نقش ساختار توانمند مدارس و جو روانشناختی محیط کار در خوش‌بینی شغلی معلمان [دوره 5، شماره 7، 1398، صفحه 61-74]
  • قنبری، مهدی کاوشی در تجارب معلمان درس پژوه در درس علوم‌ تجربی: جُستاری پدیدارشناسانه [دوره 5، شماره 7، 1398، صفحه 23-44]

ک

  • کلباسی، افسانه بررسی میزان تاب آوری دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان شهر اصفهان و آموزش تاب آوری در برنامه درسی [دوره 5، شماره 7، 1398، صفحه 75-94]
  • کلباسی، افسانه بررسی دیدگاه اساتید و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان درباره تاثیر استفاده از روش ارزیابی همتایان در برنامه درسی کارورزی [دوره 5، شماره 8، 1398، صفحه 75-92]

گ

  • گرایی گراوند، پیمان نقش ساختار توانمند مدارس و جو روانشناختی محیط کار در خوش‌بینی شغلی معلمان [دوره 5، شماره 7، 1398، صفحه 61-74]

م

  • مصدق، هادی بررسی رابطه معنویت در کار و مسئولیت‌پذیری با عملکرد آموزشی معلمان دوره ابتدایی شهر قم [دوره 5، شماره 8، 1398، صفحه 111-126]
  • مهدیون، روح الله نقش ساختار توانمند مدارس و جو روانشناختی محیط کار در خوش‌بینی شغلی معلمان [دوره 5، شماره 7، 1398، صفحه 61-74]

ن

  • نادری، مریم رابطة زیست آهنگ احساسی، جسمی و فکری با کیفیت تدریس معلمان دورة ابتدایی شهرستان زنجان [دوره 5، شماره 7، 1398، صفحه 120-146]
  • ناظر شندی، مریم ارزیابی بعد آموزشی سامانه‌های الکترونیکی مدیریت یکپارچه مدارس از دیدگاه دانشجویان دکتری تکنولوژی آموزشی [دوره 5، شماره 7، 1398، صفحه 45-60]
  • نبوی، سید صادق واکاوی و تحلیل فرایند پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان به منظور ارایه الگو [دوره 5، شماره 8، 1398، صفحه 127-152]
  • نیکبخت، بهاره کاوشی در تجارب معلمان درس پژوه در درس علوم‌ تجربی: جُستاری پدیدارشناسانه [دوره 5، شماره 7، 1398، صفحه 23-44]
  • نیکخواه، محمد کاوشی در تجارب معلمان درس پژوه در درس علوم‌ تجربی: جُستاری پدیدارشناسانه [دوره 5، شماره 7، 1398، صفحه 23-44]

ی

  • یوسف وند، مهدی تاثیر بازخوردهای اصلاحی معلمان زن در ارزشیابی‌های تکوینی بر میزان تاب‌آوری آموزشی و تعلق پذیری تحصیل دانش‌آموزان دختر [دوره 5، شماره 8، 1398، صفحه 29-46]